*Zuhar, Jumuah, Asar Aur Isha Ki Sunnat e Qabliya Agar Chhoot Jayein to Kab Parhe ?*
*🌹SAWAL:-🌹*
Kya Farmate Hain Ulama-E-Kiram Wa Muftiyan-E-Izam Is Masle Mein Ki Agar Zaid Ki Namaz Zuhar, Jumua, Asar Aur Isha Ki Sunnate Qabliya Chhoot Gayi Aur Farz Namaz Jamaat Ke Sath Ada Kar Li to Kya in Sunnatoñ Ko Jamaat Ke Baad Ada Kar Sakta Hai? Neez Yeh Bhi Bayan Farmaein Ki Agar Zuhar Ki Farz Ke Baad Chhooti Hui Sunnat e Qabliya Ada Kare to Zuhar Ki Sunnat e Baadiya Ke Baad Ada Kare Ya Qabl Ada Kare? Wazeh Taur Par Bayan Farma Dein, Maherbani Hogi, Jazak Allahu Khairan Kaseera.
Al-Mustafti: Muhammad Bablu Ansari, Sakin Kanpur, Up.
*🌹JAWAB:-🌹*
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
حامدا و مصليا و مسلما الجواب بعون الملك الوهاب
Zuhar Aur Jumuah Ki Sunnate Qabliya Rah Jaye to Baad e Farz Waqt Ke Andar Is Ki Qaza Hai Aur Behtar Yeh Hai Ke in Ki Sunnate Qabliya in Ki Sunnate Baadiya Ke Baad Parhe. Hadeese Paak Mein Hai:
عن عائشة قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم اذا فاتته الاربع قبل الظهر صلاها بعد الركعتين بعد الظهر.
Tarjuma: Hazrat Aaisha Siddiqah RadiAllahu Ta’Ala Anha Se Marwi Hai, Woh Kehti Hain Ki Jab Rasool-E-Kareem Sallallahu Ta’Ala Alaihi Wa Sallam Ki Zuhar Se Qabl Ki Chaar Rak’at Reh Jati Thi to Aap Sallallahu Ta’Ala Alaihi Wa Sallam Unhein Zuhr Ki Do Rak’at Sunnat Parhne Ke Baad Ada Farmate.
*📚[Sunan Ibn e Majah, Bab Man Faatatahu Al-Arba Qabl Az-Zuhr, Safha: 80]*
Aur Agar Asr Wa Isha Ki Sunnate Qabliya Chhoot Gayi to in Ki Qaza Nahiñ, Haañ Agar Koi Sunnate Isha Baad e Farz Parh Le to Mana’a Nahiñ, Balki Yeh Rak’Atein Nafl Mustahab Hoñgi,
Ta ham Asr Ki Char Sunnate Qabliya Rah Jayein to Baade Farz Is Ki Qaza Nahiñ Ho Sakti Ki Waqte Asr Mein Baade Farz, Nafl Namaz Mutlaqan Makrooh Hai.
Tanweer Al-Absar Ma’a Al-Durr Al-Mukhtar Mein Hai,
"ولا يقضيها بطريق التبعية لقضاء فرضها بخلاف سنة الظهر وكذا الجمعة فانه ان خاف فوت ركعة يتركها ويقتدى ثم يأتي بها على انها سنة في وقته أى الظهر قبل شفعة عند محمد و به یفتی وأما ما قبل العشاء فمندوب لا يقضی اصلا و في رد المحتار ما روى عن عائشة في سنة الظهر کمایاتیي ولذا نقول : لا تقضى سنة الظهر بعد الوقت فيبقى ما وراء ذلك على العدم وكذا الجمعة أي حكم الأربع قبل الجمعة كالا ربع قبل الظهر كما لا يخفى ان القياس في السنن عدم القضاء وقد استدل قاضی خان لقضاء سنة الظهر بما عن عائشة رضى الله تعالى عنها قضاؤها ثبت بالحديث على خلاف القياس كما في سنة الفجر وفي مبسوط شيخ الاسلام أنه الاصح لحديث عائشة انه عليه الصلاة والسلام كان إذا فاتته الأربع قبل الظهر يصليهن بعد الركعتين وهو قول ابي حنيفة وأما ما قبل العشاء فمندوب يعني قد علم حكم سنة الفجر والظهر والجمعة ولم يبق من النوافل القبلية الا سنة العصر، ومن المعلوم انها لا تقضى لكراهة النفل بعد صلاة العصر وكذا سنة العشاء لكن لا تقضى لانها مندوب إن التي قبل العشاء مندوبة فلا مانع من قضائها بعد التي تلي العشاء، نعم لو قضاها لا تكون مكروهة بل تقع نفلا مستحبا، لا على انها هي التي فاتت عن محلها.
*📚[ شامی، کتاب الصلاة، باب ادراك الفريضة ، ج: ۲، ص: ۵۱۲ تا ۵١٤]*
Hashya Al-Tahtaawi Ala Maraaqil Falah Me He,
"قضى السنة التي قبل الظهر في الصحيح في وقته قبل صلاته شفعة على المفتى به وفي فتاوى العتابي المختار تقديم الثنتين على الاربع وهو الاصح لحديث عائشة رضي الله عنها انه عليه الصلاة والسلام كان إذا فاتته الاربع قبل الظهر يصليهن بعد الركعتين، وحكم الاربع قبل الجمعة كالتي قبل الظهر، ولا مانع عن التي قبل العشاء من قضائها بعده، والتقييد بالتي قبل الظهر وكذا الجمعة كما في الدر للاحتراز عن التي قبل العشاء لانها مندوب فلا تقضى اصلا وكذا التي قبل العصر، بل اولى لكراهة التنفل بعده "
*📚[ كتاب الصلاة، باب ادراک الفریضہ ، ص: ۴۵۳]*
Aala Hazrat Imam Ahmad Raza Quddisa Sirrahu Raqam Taraz Hain,
(Jumuah Ki Pahli Char Sunnateiñ Agar Qaza Ho Jayein) “Waqt Mein Unhein Ada Kar Le Woh Ada Hogi Na Ki Qaza, Char Sunnateiñ Qabl Isha Ke Fot Ho Gayi, Qaul e Faisal Is Mas'ale Mein Yeh Hai Ki Yeh Sunnatein Agar Fot Ho Jayein to in Ki Qaza Nahiñ, Lekin Agar Koi Baad Do Sunnat Baadiya Ke Parhe to Kuch Mumana'at Bhi Nahi¡, Haan Is Fe'al Se Woh Sunnate Mustahabba Ada Nahiñ Hogi Jo Isha Se Pahle Parhi Jati Thi, Balki Ek Nafl Namaz Mustahab Hogi. Zuhar Ki Pahli Char Sunnateiñ Jo Farz Se Pehle Na Parhi Ho to Baade Farz Balki Mazhabe Arjah Par Baad Sunnate Baadiya Ke Parhein Bashart Ke Hunooz Waqte Zuhar Baqi Ho.”
*📚(Fatawa Razaviyyah Qadeem, Jild:3, Safha:461 Wa 617]*
SadrushShari’Ah Allama Mufti Muhammad Amjad Ali Aazami Quddisa Sirrahu Tahreer Farmate Hain,
Zuhar Ya Jumuah Ke Pahle Ki Sunnat Fot Ho Gayi Aur Farz Parh Liye to Agar Waqt Baqi Hai Baad Farz Ke Parhe Aur Afzal Yeh Hai Ke Pichhli Sunnatein Parh Kar Un Ko Parhe, Isha Ke Qabl Ki Sunnatein Jati Rahiñ to in Ki Qaza Nahiñ, Phir Bhi Agar Baad Mein Parhega to Nafl Mustahab Hai, Woh Sunnatein Mustahabba Jo Fot Hui Ada Nahiñ Hui, Namaz Asr Se Aftab Zard Hone Tak Nafl Mana’a Hai.
*📚(Bahare Shari’at, Jild:1, Safha: 456, 664, 667)*
Wallahu Ta'ala Aa'alam Bis-Sawab
*✍🏻Katabahu: (Mufti) Fakhare Alam Ahsani (Barabanki)*
*📬 Al-Mutakhassis Fil-Fiqh Al-Hanafi Imam Ahmad Raza Learning and Research Centre, Nashik*
*🗓️ 29 August 2024, 23 Safar Al-Muzaffar 1446*
*✅Qad Sahhal Jawab, Wallahu Ta'ala Aa'alam Bis-Sawab*
*Abul Akhtar (Hazrat Allama Mufti) Mushtaq Ahmad Amjadi Gufira lahu*
*📬Khadim: Azhari Darul Ifta, Nasik*
*🌹SAWAL-O-JAWAB🌹F.T.S👑grp*
📲+918
*_📬Pathan Moin Raza Khan,Petlad Gujrat_*
•┈┈┈┈┈┈• • ✦ ✿ ✦ • •┈┈┈┈┈┈•
*Amanat Me Khayanat Na Kare Yaani Post Me Tabdili Karne Ki Ijazat Nahiñ. Agar Kuchh Khami Ya Lafzi Galti Nazar Aaye To Admin Se Rabta Kare*
*🌹SAWAL:-🌹*
Kya Farmate Hain Ulama-E-Kiram Wa Muftiyan-E-Izam Is Masle Mein Ki Agar Zaid Ki Namaz Zuhar, Jumua, Asar Aur Isha Ki Sunnate Qabliya Chhoot Gayi Aur Farz Namaz Jamaat Ke Sath Ada Kar Li to Kya in Sunnatoñ Ko Jamaat Ke Baad Ada Kar Sakta Hai? Neez Yeh Bhi Bayan Farmaein Ki Agar Zuhar Ki Farz Ke Baad Chhooti Hui Sunnat e Qabliya Ada Kare to Zuhar Ki Sunnat e Baadiya Ke Baad Ada Kare Ya Qabl Ada Kare? Wazeh Taur Par Bayan Farma Dein, Maherbani Hogi, Jazak Allahu Khairan Kaseera.
Al-Mustafti: Muhammad Bablu Ansari, Sakin Kanpur, Up.
*🌹JAWAB:-🌹*
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
حامدا و مصليا و مسلما الجواب بعون الملك الوهاب
Zuhar Aur Jumuah Ki Sunnate Qabliya Rah Jaye to Baad e Farz Waqt Ke Andar Is Ki Qaza Hai Aur Behtar Yeh Hai Ke in Ki Sunnate Qabliya in Ki Sunnate Baadiya Ke Baad Parhe. Hadeese Paak Mein Hai:
عن عائشة قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم اذا فاتته الاربع قبل الظهر صلاها بعد الركعتين بعد الظهر.
Tarjuma: Hazrat Aaisha Siddiqah RadiAllahu Ta’Ala Anha Se Marwi Hai, Woh Kehti Hain Ki Jab Rasool-E-Kareem Sallallahu Ta’Ala Alaihi Wa Sallam Ki Zuhar Se Qabl Ki Chaar Rak’at Reh Jati Thi to Aap Sallallahu Ta’Ala Alaihi Wa Sallam Unhein Zuhr Ki Do Rak’at Sunnat Parhne Ke Baad Ada Farmate.
*📚[Sunan Ibn e Majah, Bab Man Faatatahu Al-Arba Qabl Az-Zuhr, Safha: 80]*
Aur Agar Asr Wa Isha Ki Sunnate Qabliya Chhoot Gayi to in Ki Qaza Nahiñ, Haañ Agar Koi Sunnate Isha Baad e Farz Parh Le to Mana’a Nahiñ, Balki Yeh Rak’Atein Nafl Mustahab Hoñgi,
Ta ham Asr Ki Char Sunnate Qabliya Rah Jayein to Baade Farz Is Ki Qaza Nahiñ Ho Sakti Ki Waqte Asr Mein Baade Farz, Nafl Namaz Mutlaqan Makrooh Hai.
Tanweer Al-Absar Ma’a Al-Durr Al-Mukhtar Mein Hai,
"ولا يقضيها بطريق التبعية لقضاء فرضها بخلاف سنة الظهر وكذا الجمعة فانه ان خاف فوت ركعة يتركها ويقتدى ثم يأتي بها على انها سنة في وقته أى الظهر قبل شفعة عند محمد و به یفتی وأما ما قبل العشاء فمندوب لا يقضی اصلا و في رد المحتار ما روى عن عائشة في سنة الظهر کمایاتیي ولذا نقول : لا تقضى سنة الظهر بعد الوقت فيبقى ما وراء ذلك على العدم وكذا الجمعة أي حكم الأربع قبل الجمعة كالا ربع قبل الظهر كما لا يخفى ان القياس في السنن عدم القضاء وقد استدل قاضی خان لقضاء سنة الظهر بما عن عائشة رضى الله تعالى عنها قضاؤها ثبت بالحديث على خلاف القياس كما في سنة الفجر وفي مبسوط شيخ الاسلام أنه الاصح لحديث عائشة انه عليه الصلاة والسلام كان إذا فاتته الأربع قبل الظهر يصليهن بعد الركعتين وهو قول ابي حنيفة وأما ما قبل العشاء فمندوب يعني قد علم حكم سنة الفجر والظهر والجمعة ولم يبق من النوافل القبلية الا سنة العصر، ومن المعلوم انها لا تقضى لكراهة النفل بعد صلاة العصر وكذا سنة العشاء لكن لا تقضى لانها مندوب إن التي قبل العشاء مندوبة فلا مانع من قضائها بعد التي تلي العشاء، نعم لو قضاها لا تكون مكروهة بل تقع نفلا مستحبا، لا على انها هي التي فاتت عن محلها.
*📚[ شامی، کتاب الصلاة، باب ادراك الفريضة ، ج: ۲، ص: ۵۱۲ تا ۵١٤]*
Hashya Al-Tahtaawi Ala Maraaqil Falah Me He,
"قضى السنة التي قبل الظهر في الصحيح في وقته قبل صلاته شفعة على المفتى به وفي فتاوى العتابي المختار تقديم الثنتين على الاربع وهو الاصح لحديث عائشة رضي الله عنها انه عليه الصلاة والسلام كان إذا فاتته الاربع قبل الظهر يصليهن بعد الركعتين، وحكم الاربع قبل الجمعة كالتي قبل الظهر، ولا مانع عن التي قبل العشاء من قضائها بعده، والتقييد بالتي قبل الظهر وكذا الجمعة كما في الدر للاحتراز عن التي قبل العشاء لانها مندوب فلا تقضى اصلا وكذا التي قبل العصر، بل اولى لكراهة التنفل بعده "
*📚[ كتاب الصلاة، باب ادراک الفریضہ ، ص: ۴۵۳]*
Aala Hazrat Imam Ahmad Raza Quddisa Sirrahu Raqam Taraz Hain,
(Jumuah Ki Pahli Char Sunnateiñ Agar Qaza Ho Jayein) “Waqt Mein Unhein Ada Kar Le Woh Ada Hogi Na Ki Qaza, Char Sunnateiñ Qabl Isha Ke Fot Ho Gayi, Qaul e Faisal Is Mas'ale Mein Yeh Hai Ki Yeh Sunnatein Agar Fot Ho Jayein to in Ki Qaza Nahiñ, Lekin Agar Koi Baad Do Sunnat Baadiya Ke Parhe to Kuch Mumana'at Bhi Nahi¡, Haan Is Fe'al Se Woh Sunnate Mustahabba Ada Nahiñ Hogi Jo Isha Se Pahle Parhi Jati Thi, Balki Ek Nafl Namaz Mustahab Hogi. Zuhar Ki Pahli Char Sunnateiñ Jo Farz Se Pehle Na Parhi Ho to Baade Farz Balki Mazhabe Arjah Par Baad Sunnate Baadiya Ke Parhein Bashart Ke Hunooz Waqte Zuhar Baqi Ho.”
*📚(Fatawa Razaviyyah Qadeem, Jild:3, Safha:461 Wa 617]*
SadrushShari’Ah Allama Mufti Muhammad Amjad Ali Aazami Quddisa Sirrahu Tahreer Farmate Hain,
Zuhar Ya Jumuah Ke Pahle Ki Sunnat Fot Ho Gayi Aur Farz Parh Liye to Agar Waqt Baqi Hai Baad Farz Ke Parhe Aur Afzal Yeh Hai Ke Pichhli Sunnatein Parh Kar Un Ko Parhe, Isha Ke Qabl Ki Sunnatein Jati Rahiñ to in Ki Qaza Nahiñ, Phir Bhi Agar Baad Mein Parhega to Nafl Mustahab Hai, Woh Sunnatein Mustahabba Jo Fot Hui Ada Nahiñ Hui, Namaz Asr Se Aftab Zard Hone Tak Nafl Mana’a Hai.
*📚(Bahare Shari’at, Jild:1, Safha: 456, 664, 667)*
Wallahu Ta'ala Aa'alam Bis-Sawab
*✍🏻Katabahu: (Mufti) Fakhare Alam Ahsani (Barabanki)*
*📬 Al-Mutakhassis Fil-Fiqh Al-Hanafi Imam Ahmad Raza Learning and Research Centre, Nashik*
*🗓️ 29 August 2024, 23 Safar Al-Muzaffar 1446*
*✅Qad Sahhal Jawab, Wallahu Ta'ala Aa'alam Bis-Sawab*
*Abul Akhtar (Hazrat Allama Mufti) Mushtaq Ahmad Amjadi Gufira lahu*
*📬Khadim: Azhari Darul Ifta, Nasik*
*🌹SAWAL-O-JAWAB🌹F.T.S👑grp*
📲+918
*_📬Pathan Moin Raza Khan,Petlad Gujrat_*
•┈┈┈┈┈┈• • ✦ ✿ ✦ • •┈┈┈┈┈┈•
*Amanat Me Khayanat Na Kare Yaani Post Me Tabdili Karne Ki Ijazat Nahiñ. Agar Kuchh Khami Ya Lafzi Galti Nazar Aaye To Admin Se Rabta Kare*
No comments:
Post a Comment