*Auliya Allah Ke Mazar Ko Bosa Dena Kesa ? Kya Ye Kufro Shirk He ?*
*🌹SAWAL:-🌹*
Auliya Allah Ke Mazar Chumna Ya Bosa Dena Kesa ? Agar Chum Sakte He To Iski Pukhta Daleel Ke Sath Jawab Inayat farmayeñ
اَلسَلامُ عَلَيْكُم وَرَحْمَةُ اَللهِ وَبَرَكاتُهُ
Mazar Ko Bosa Dena Ya Chumna Na Chahiye Ki Isme Aulma Mukhtalif He, or Bahetar Bachna He, or Isi Me Zyada Adab He.. Magar Ye Kufro Shirk Bhi Nahiñ..
Jaia Ki Sarkar Aala Hazrat Alaihir Rahmato Ridwan Taherir Farmate Hai,
Mazar Ko Bosa Dena Na Chahiye, Aulma Isme Mukhatlif Hai. Or Bahetar Bachna, or Isi Me Adab Zyada He, Aastana Bosi Me Harj Nahiñ, or Aankhoñ Se Lagana Bhi Jaaiz Ki Isse Shara'a Me Mumaniat Na Aai.
*📚(Fatawa Razviya Mutarjim, J-9, Mas'ala-162)*
(Mazar Ko Bosa Dene Me) Jamhoor Aulma Makrooh Jante Hai to Isse Ehteraz Hi Chahiye,
Ash'atul Lam'aat Me He,
مسح نہ کند قبررا بدست وبوسہ نہ دہدآں را۔
Qabr Ko Hath Na Lagaye, Na Hi Bosa De.
*📚(اشعۃ اللمعات باب زیارۃ القبور مکتبہ نوریہ رضویہ سکھر ۱/ ۷۱۶)*
Aysa Hi Kashful Guta Me He,
*📚(کشف الغطاء فصل دہم زیارت قبور مطبع احمدی دہلی ص ۷۹)*
*📚(Fatawa Razviya Mutarjim, J-9, Mas'ala-159)*
Or Mazar Ko Chumna Ya Bosa Dena Kufro Shirk Ya Najaaizo Haram Nahiñ He Ya Koi Aysa Amr Bhi Nahiñ Jis Par Inkaar Wajib Ki Akaabir Sahaba Radiallahu Anhum or A'imma E Deen Se Sabit He. Agarche Hamare Nazdik Awam Ko Isse Bachne Hi Me Ehtiyaat He or Isi Me Zyada Adab He..
Jaisa Ki Aala Hazrat Alaihir Rahma Tahreer Farmate Hai,
Fil Waqe'a Bosa E Qabr Me Aulma Mukhtalif Hai, or Tahqeeq Ye He Ki Vo Ek Amr He Do Cheezoñ Daai W Maane'a Ke Darmiyan Daair, Daai Muhabbat He or Maane'a Adab, to Jise Galba E Muhabbat Ho Us Par Muwakhiza Nahiñ Ki Akabir Sahaba Radiallahu Anhum Se Sabit He or Awam Ke Liye Mana'a Hi Ahwat He.
Hamare Aulma Tasreeh Farmate Hai Ki Mazare Akabir Se Kam Az Kam Char Hath Ke Fasle Se Khada Ho, Phir Taqbeel Ki Kya Sabeel !
Aalime Madina Allama Nooruddin Samhudi Qudassirrahu
خلاصۃالوفاء شریف میں جدارِ مزار انور کے لمس وتقبیل وطواف
Ke Aqwal Naql Karke Farmate Hai,
فی کتاب العلل والمسؤلات لعبد اﷲ بن احمد بن حنبل سألت ابی عن الرجل یمس منبر النبی صلی اﷲ تعالٰی علیہ علٰی الہٖ وسلم تبرك بمسہ وتقبیلہ ویفعل بالقبر مثل ذٰلك جاء ثواب اﷲ تعالٰی فقال لاباس بہ۔
Yaani Imam Ahmad Bin Hambal Ke Sahabzada Imam Abdullah Farmate Hai: Me Ne Apne Baap Se Puchha Koi Shakhs Nabi ﷺ Ke Mimbar Ko Chhuye or Bosa De, or Sawabe Ilaahi Ki Ummid Par Aysa Hi Qabr Shareef Ke Sath Kare, Farmaya, Isme Kuchh Harj Nahiñ.
*📚(وفاء ا لوفا الفصل الرا بع فی آداب الزیارۃ والمجاورۃ داراحیاء التراث العربی بیروت ۴/ ۱۴۰۴)*
امام اجل تقی الملّۃ والدین علی بن عبد الکافی سبکی قدس سرہ الملکی شفاءُ السقام ، پھر سیدنورالدین خلاصۃ الوفاء میں بروایۃ یحٰیی بن الحسن عن عمر بن خالد عن ابی بناتۃ عن کثیر بن یزید عن المطلب بن عبداﷲ بن حنطب ذکر فرماتے ہیں کہ
Marwan Ne Ek Sahab Ko Dekha Ki Mazare Saiyedul at'har ﷺ Se Lipte Huve Hai or Qabr Shareef Par Apna Muñh Rakhe Hai, Marwan Ne Unki Gardan Pakad Kar Kaha Jante Ho Ye Tum Kya Kar Rahe Ho, Unhoñ Ne Uski Taraf Muñh Kiya or Farmaya:
نَعم اِنِّی لَمْ اٰتِ الْحَجَرَ انما جَئْتُ رسول اﷲ صلی اﷲ تعالٰی علیہ وسلم سَمِعْتُ رسول اﷲ صلی اﷲ تعالٰی علیہ وسلم یقول لاَتَبْکُوْا عَلَی الدِّیْنِ اِذِا وَلِیَہۤ اَھْلُہ وَلٰکِنْ اَبْکُوْا عَلَی الدِّیْنِ اِذَا وَلِیْہ غَیْرُ اَھْلَہٖ ۔
Haañ Me Kisi Paththar Ke Paas Na Aaya Me Rasoolallah ﷺ Ke Huzur Hazir Huva Huñ, Me Ne Rasoolallah ﷺ Ko Farmate Suna, Deen Par Na Ro Jab Uska Waali Us Ka Ahl Ho, Haañ Deen Par Ro Jab Na Ahl Uska Waali Ho.
*📚(وفاء الوفا الفصل الثانی فی بقیۃ ادلۃ الزیارۃ داراحیاء التراث العربی بیروت ۴/ ۱۳۵۹)*
Saiyyad Qudassirrahu Farmate Hai,
رواہ احمد بسند حسن
Imam Ahmad Ne Ye Hadees Basanad Hasan Riwayat Farmai.
*📚(وفاء الوفا الفصل الثانی فی بقیۃ ادلۃ الزیارۃ داراحیاء التراث العربی بیروت ۴/ ۱۳۵۹)*
Neez Farmate Hai,
روی ابن عساکر جید عن ابی الدرداء رضی اﷲ تعالٰی عنہ ان بلا لارای النبی صلی اﷲ تعالٰی علیہ وسلم وھو یقول لہ ماھذہ الجفوۃ یابلال اما اٰن لك ان تزورنی فانتبہ حزینا خائفا فرکب راحلتہ وقصد المدینۃ فاتی قبر رسول اﷲ صلی اﷲ تعالٰی علیہ وسلم فجعل یبکی عندہ ویمرغ وجہہ علیہ
Yaani Ibne Asaakir Ne Basanad Sahih Abu Darda Radiallahu Anhu Se Riwayat Kiya Ki Hazrat Bilal Radiallahu Ta'ala Anhu Sham Ko Chale Gaye the Ek Raat Khwab Dekha Ki Huzure Aqdas ﷺ Unse Farmate Hai: Ay Bilal ! Ye Kya Jafa He Kya Vo Waqt Na Aaya Ki Hamari Ziyarat Ko Hazir Ho ? Bilal Radiallahu Ta'ala Anhu Gamgin or Darte Huve Jaage or Baqasde Ziyarate Aqdas Sawar Huve, Mazare Pur Anwaar Par Hazir Ho Kar Rona Shuru'a Kiya or Muñh Qabr Shareef Par Malte the.
*📚(وفاء الوفا الفصل الثانی فی بقیہ ادلۃ الزیارۃ داراحیاء التراث العربی بیروت ۴/ ۱۳۵۶)*
Imam Hafiz Abdul Gani Wagairaha Akabir Farmate Hai,
لیس الاعتماد فی السفر للزیارۃ علی مجرد منامہ بل علٰی فعلہ ذٰلك والصحابۃ متوفرون ولاتخفی عنھم ھذہ القصۃ
Yaani Ziyarate Aqdas Ke Liye Shaddir Rihaal Karne Me Ham Faqat Khwab Par Aitemad Nahiñ Karte Balki Is Par Ki Bilal Radiallahu Anhu Ne Ye Kiya or Sahaba Radiallahu Anhum Bakasrat Maujud the or Unheñ Maloom Huva or Kisi Ne Is Par Inkaar Nahiñ Farmaya.
*📚(وفاء الوفا الفصل الثانی فی بقیہ ادلۃ الزیارۃ داراحیاء التراث العربی بیروت ۴/ ۱۳۵۷)*
Aalime Madina Saiyed Nooruddin Samhudi Farmate Hai,
ذکر الخطیب بن حملۃ ان بلالا رضی اﷲ تعالٰی عنہ وضع خدیہ علی القبر الشریف وان ابن عمر رضی اﷲ تعالٰی عنہما کا ن یضع یدہ الیمنی علیہ ثم قال ولا شك ان الاستغراق فی المحبۃ یحمل علی الاذن فی ذلك والقصد بہ التعظیم والناس تختلف مراتبھم کما فی الحٰیوۃ فمنھم من لا یملك نفسہ بل یباد رالیہ ومنھم من فیہ اناۃ فیتا خر اھ ونقل عن ابن ابی الصیف والمحب الطبری جواز تقبیل قبور الصالحین وعن اسمٰعیل التیمی قال کان ا بن المنکدریصیبہ الصمات فکان یقوم فیضع خدہ علٰی قبرالنبی صلی اﷲ تعالٰی علیہ وسلم فعوتب فی ذلك فقال انہ یستشفی بقبر النبی صلی اﷲ تعالٰی علیہ وسلم
Yaani Khateeb Bin Hamla Ne Zikr Kiya Ki Bilal Radiallahu Anhu Ne Qabre Anwar Par Apne Donoñ Rukhsare Rakhe or Ibne Umar Apna Dahina Hath Us Par Rakhte, Phir Kaha Shak Nahiñ Ki Muhabbat Me Istegraaq Usme Izn Par Baais Hota He or Isse Maqsood Tazeem He, or Logoñ Ke Martabe Mukhtalif Hai, Jaise Zindagi Me, to Koi Be Ikhtiyarana Uski Taraf Sabqat Karta He or Kisi Me Tahammul He Vo Pichhe Rahta He, or Ibne Abu Saif or Imam Muhib Tabri Se Naql Kiya Ki Mazarate Awliya Ko Bosa Dena Jaaiz He. Or Ismaail Taymi Se Naql Kiya Ki Almunkadir Tabaee Ko Ek Marz Laahaq Hota Ki Kalam Dushwar Ho Jata Vo Khade Hote or Apna Rukhsar Qabre Anwar Saiyede at'har ﷺ Par Rakhte, Kisi Ne Is Par Aitraz Kiya, Farmaya Me Nabi ﷺ Ke Mazare Aqdas Se Shifa Hasil Karta Huñ.
*📚(وفاء الوفا الفصل الرابع فی آداب الزیارۃ والمجاورۃ داراحیاء التراث العربی بیروت ۴/ ۰۶ ۱۴)*
Allama Shaikh Abdul Qadir Faakahi Makki Rahimahullahi Ta'ala کتاب مستطاب حسن التوسل فی زیارۃ افضل الرسل Me Farmate Hai,
تمریغ الوجہ والخد واللحیۃ بتراب الحفرۃ الشریفۃ واعتابھا فی زمن الخلوۃٰ المامون فیھا توھم عامی محذور اشرعیا بسببہ، امر محبوب، حسن لطلابھا، وامرہ لاباس بہ فیھا یظھر لکن لمن کان لہ فی ذلك قصد صالح وحملہ علیہ فرط الشوق والحب الطافح
Yaani Khalwat Me Jahañ Uska Andesha Na Ho Ki Kisi Jahil Ka Waham Uske Sabab Kisi Najaaize Sharaee Ki Taraf Jayega, Ayse Waqt Bargahe Aqdas Ki Mitti or Aastana Par Apna Muñh or Rukhsar or Dadhi Ragadna Mustahab or Mustahsan He Jis Me Koi Harj Maloom Nahiñ Hota, Magar Iske Liye Jiski Niyyat Achchi Ho or Ifraate Shoq or Galba E Muhabbat Use Is Par Baais Ho.
*📚(حسن التوسل فی زیارۃ افضل الرسل)*
Bil Jumla Ye Koi Amr Aysa Nahiñ Jis Par Inkaar Wajib Ki Akabir Sahaba Radiallahu Anhum or a'imma Rahimahumullahi Ta'ala Se Sabit He to Is Par Shorish Ki Koi Wajah Nahiñ, Agarche Hamare Nazdeek Awam Ko Isse Bachne Hi Me Ehtiyaat He.
Imaam Allama Abdul Gani Naablusi Qudassirrahu Hadeeqatul Nadiyyah Sharah Tareeqatul Muhammadiyah Me Farmate Hai,
المسئلۃ متی امکن تخریجھا علی قول من الاقوال فی مذھبنا او مذھب غیرنا ، فلیست بمنکر یجب انکارہ والنھی عنہ وانما المنکر ماوقع الاجماع علٰی حرمتہ والنھی عنہ۔
Jab Kisi Mas'ala Ka Hamare Mazhab Ya Digar a'imma Ke Mazhab Par Jawaz Nikal Sakta Ho to Vo Aysa Gunah Nahiñ Ki Us Par Inkar or Usse Mana'a Karna Wajib Ho. Haañ Gunah Vo He Ki Vo Uske Haram Hone or Uske Mana'a Hone Par Ijma'a Ho.
*📚(حدیقۃ ندیہ شرح طریقہ محمدیہ نوع ۳۳ الکلام فی حال الخطبۃ مکتبہ نوریہ رضویہ سکھر ۲/ ۳۰۹)*
*📚(Fatawa Razviya Mutarjim, J-9, S-530-534, Mas'ala-164)*
Wallahu Ta'ala Aa'alam Bis-sawab
*✍🏻Pathan Moin Raza Khan,Petlad*
*🗓️21 Sep 2024, 17 Rabi Ul Awwal 1446*
📲+91
*🌹SAWAL-O-JAWAB🌹F.T.S👑grp*
•┈┈┈┈┈┈• • ✦ ✿ ✦ • •┈┈┈┈┈┈•
*Amanat Me Khayanat Na Kare Yaani Post Ke Sath Chhedchhad Karne Ki Ijazat Nahiñ... Agar Kuchh Khami Ya Lafzi Galti Nazar Aaye To Admin Se Rabta Kare.*
No comments:
Post a Comment