*🌹SAWAL:-🌹*
اَلسَلامُ عَلَيْكُم وَرَحْمَةُ اَللهِ وَبَرَكاتُهُ
Hazrat Aulema Ekram Ki Bargah Me Ek Khatoon Ka Sawal Hai Ki Unho Ne Kisi Kitab Me Padha Tha Ki 4 Raka'at Ki Farz Namaz Me Jis Trah Paheli Raka'at Padhi Jati Usi Trah Tisri Aor Chaothi Raka'at Bhi Padhni Chahiye
*Sawal* To Kya 4 Raka'at Aor 3 Raka'at Ki Farz Namaz Me Tisri Aor Chaothi Raka'at Me Sure Fatiha Ke Baad Koi Aor Surah Padhna Jayaz Hai Ya Nahi Padhni Chahiye
*sawal* Aor Khatoon Ne Ab Tak 3 Raka'at Ki Farz Aor 4 Raka'at Ki Farz Namaz Me Tisri Aor Chaothi Raka'at Me Surah Fatiha Ke Saath Quran Ki Aor Sure Mila Kar Padhi Hai To Kya Unki Namaze Huyi Ya Nahi Huyi
_Baraye Meharbani Rahenumayi Farmaye_
*🌹JAWAB:-🌹*
وَعَلَيْكُم السَّلَام وَرَحْمَةُ اَللهِ وَبَرَكاتُهُ
Hukm Ye He Ki Farz Ki Tisri (3) Ya Choti (4) Raka'at Me Yaa To Surah Fatiha Padhe Ya 3 Tasbeeh Padhe Ya Utni Miqdaar Khada Rahe, Ye Tino Cheezo Me Namazi Ko Ikhtiyar Diya Gaya He, Albatta Surah Fatiha Padhna Sunnat He, Zahire Mazhab Ke Mutabiq. Or Agar Kisi Namazi Je Farz Ki Tisri Or Choti Raka'at Me Surah Fatiha Ke Baad Qura'an Shareef Ki Koi Surah Padhi Ya Aayate Kareema Tilawat Ki To Uski Bhi Namaz Ho Jayegi.
Jaisa Ki Halbi Kabeer Me Ye Ibarat Mazkoor He,
کذافی الخلاصة ( وان قرأ الفاتحة في ) احدى ( الأخريين مرتين او ضم
فيهما ) اليها ( سورة ) وكذالو قرأ السورة دون الفاتحة ( اوقرأالتشهدمرتين في) القعدة ( الاخيرة او تشهد قائما او را كما اوسا جدا لاسهو عليه ) كذا في الختار على
ماذكره الأسبیجایی اماتكرار الفاتحة وضم السورة فلان الأخريين محل للقراءة مطلقاو لم يلزم منه ترك واجب ولاتأخيره واما التشهد فلانه ثناء و القيام والركوع والسجود محل لاثناء وذكر الناطقي في الاجناس عن محمد لوتشهد في قيامه قبل قراءة الفاتحة فلاسهر وبعدها يلزمه قال السروجي وهو الاصح لانه
Or Durre Mukhtar Sharah Tanveerul Absaar Me Allama Haskafi Alaihir Rahmato Ridwan Taherir Farmate He,
(واكتفى)المفترض ( فيما بعد الأوليين بالفاتحة ) فإنها سنة على الظاهر ، ولو زاد
لا بأس به(وهو مخير بين قراءة)الفاتحة ، وصح « العيني » وجوبها( وتسبيح ثلاثا )
و سکوت قدرها ، وفي « النهاية » قدر تسبيحة ، فلا يكون مسيئا بالسكوت (على المذهب )
*📚(Kitabus Salat Jild-1, Safa-71)*
Mazkoora Dono Ibaratro Se Ye Baat Wazeh Ho Jati He Ki Farz Ki Tisri Or Choti Raka'at Me Soorat Milane Se Ya Quraan Shareef Padhne Se Sajda E Sahw Wajib Nahi Hota.lihaza is tarah jitni bhi namaz padhi gai sab ho gai.
Wallahu Aa'alam Bis-Sawab
*_🎙 Al-Jawab:- Hazrat Allama Mufti Taufiq Raza Sahab Misbahi_*
*📬Tadriso Ifta Darul Uloom Qadriyah Razviyah, Petlad*
*🗓️8 July 2020, 16 Zilqad 1441*
*🌹SAWAL-O-JAWAB🌹F.T.S👑grp*
📲+918
*_📬Pathan Moin Raza Khan,Petlad_*
•┈┈┈┈┈┈• • ✦ ✿ ✦ • •┈┈┈┈┈┈•
اَلسَلامُ عَلَيْكُم وَرَحْمَةُ اَللهِ وَبَرَكاتُهُ
Hazrat Aulema Ekram Ki Bargah Me Ek Khatoon Ka Sawal Hai Ki Unho Ne Kisi Kitab Me Padha Tha Ki 4 Raka'at Ki Farz Namaz Me Jis Trah Paheli Raka'at Padhi Jati Usi Trah Tisri Aor Chaothi Raka'at Bhi Padhni Chahiye
*Sawal* To Kya 4 Raka'at Aor 3 Raka'at Ki Farz Namaz Me Tisri Aor Chaothi Raka'at Me Sure Fatiha Ke Baad Koi Aor Surah Padhna Jayaz Hai Ya Nahi Padhni Chahiye
*sawal* Aor Khatoon Ne Ab Tak 3 Raka'at Ki Farz Aor 4 Raka'at Ki Farz Namaz Me Tisri Aor Chaothi Raka'at Me Surah Fatiha Ke Saath Quran Ki Aor Sure Mila Kar Padhi Hai To Kya Unki Namaze Huyi Ya Nahi Huyi
_Baraye Meharbani Rahenumayi Farmaye_
*🌹JAWAB:-🌹*
وَعَلَيْكُم السَّلَام وَرَحْمَةُ اَللهِ وَبَرَكاتُهُ
Hukm Ye He Ki Farz Ki Tisri (3) Ya Choti (4) Raka'at Me Yaa To Surah Fatiha Padhe Ya 3 Tasbeeh Padhe Ya Utni Miqdaar Khada Rahe, Ye Tino Cheezo Me Namazi Ko Ikhtiyar Diya Gaya He, Albatta Surah Fatiha Padhna Sunnat He, Zahire Mazhab Ke Mutabiq. Or Agar Kisi Namazi Je Farz Ki Tisri Or Choti Raka'at Me Surah Fatiha Ke Baad Qura'an Shareef Ki Koi Surah Padhi Ya Aayate Kareema Tilawat Ki To Uski Bhi Namaz Ho Jayegi.
Jaisa Ki Halbi Kabeer Me Ye Ibarat Mazkoor He,
کذافی الخلاصة ( وان قرأ الفاتحة في ) احدى ( الأخريين مرتين او ضم
فيهما ) اليها ( سورة ) وكذالو قرأ السورة دون الفاتحة ( اوقرأالتشهدمرتين في) القعدة ( الاخيرة او تشهد قائما او را كما اوسا جدا لاسهو عليه ) كذا في الختار على
ماذكره الأسبیجایی اماتكرار الفاتحة وضم السورة فلان الأخريين محل للقراءة مطلقاو لم يلزم منه ترك واجب ولاتأخيره واما التشهد فلانه ثناء و القيام والركوع والسجود محل لاثناء وذكر الناطقي في الاجناس عن محمد لوتشهد في قيامه قبل قراءة الفاتحة فلاسهر وبعدها يلزمه قال السروجي وهو الاصح لانه
Or Durre Mukhtar Sharah Tanveerul Absaar Me Allama Haskafi Alaihir Rahmato Ridwan Taherir Farmate He,
(واكتفى)المفترض ( فيما بعد الأوليين بالفاتحة ) فإنها سنة على الظاهر ، ولو زاد
لا بأس به(وهو مخير بين قراءة)الفاتحة ، وصح « العيني » وجوبها( وتسبيح ثلاثا )
و سکوت قدرها ، وفي « النهاية » قدر تسبيحة ، فلا يكون مسيئا بالسكوت (على المذهب )
*📚(Kitabus Salat Jild-1, Safa-71)*
Mazkoora Dono Ibaratro Se Ye Baat Wazeh Ho Jati He Ki Farz Ki Tisri Or Choti Raka'at Me Soorat Milane Se Ya Quraan Shareef Padhne Se Sajda E Sahw Wajib Nahi Hota.lihaza is tarah jitni bhi namaz padhi gai sab ho gai.
Wallahu Aa'alam Bis-Sawab
*_🎙 Al-Jawab:- Hazrat Allama Mufti Taufiq Raza Sahab Misbahi_*
*📬Tadriso Ifta Darul Uloom Qadriyah Razviyah, Petlad*
*🗓️8 July 2020, 16 Zilqad 1441*
*🌹SAWAL-O-JAWAB🌹F.T.S👑grp*
📲+918
*_📬Pathan Moin Raza Khan,Petlad_*
•┈┈┈┈┈┈• • ✦ ✿ ✦ • •┈┈┈┈┈┈•
No comments:
Post a Comment