*🌹SAWAL:-🌹*
Dauran e namaaz ya baad wuzu pet me badhazmi k wajohat se kabhi riya kharij hone ka ehsaas hota hai, aur ye baat ka pukhta yakeen nahi hota k riya kharij huyi hai ya ho rahi hai to is surat dobara wuzu karna hoga ya pehla wuzu baaki raha?
*🌹JAWAB:-🌹*
Soorate Mas'ula Me Halate Namaz Me Sirf Guman Hua Ki Reeh(hawa) kharij hui Koi Aawaz ya Badbu Nahi Thi, or Galib Guman Ho Ki Reeh Kharij Nahi Hui To Isse Wuzu Nahi Tutega, Balki Is tarah se Shaytan Waswase Dilata he. Or Agar Yaqeen Ho Ki Hawa Kharij Ho Gai Ki aawaz ya Bu Mahsoos Ho To Usse Wuzu Toot jayega.
_Jaisa Ki Sarkar Saiyedi Aala Hazrat Alaihir Rahmato Ridwan Taherir Farmate He_
RasoolAllah ﷺ Farmate He,
:واذا وجد احدکم فی بطنہ شیا فاشکل علیہ اخرج منہ شیئ ام لافلا یخرج من المسجد حتی یسمع صوتا اویجد ریحا رواہ مسلم والترمذی۲؎ عن ابی ھریرۃ۔
Yaani Jab Tum me koi shikam me kuchh mahsoos kare jis se us par ishtabah ho jaye ki us se kuchh kharij huva ya nahi to vo masjid se na nikle yaha tak ki aawaz sune ya boo paye. Ise muslim w Tirmizi ne hazrat abu hurairah se Riwayat kiya.
*📚(Sahih Muslim, J-1, S-158)*
*📚(Sunan Tirmizi, J-1, S-158, Hadis-75)*
والا حمد والترمذی وابن ماجۃ والخطیب عنہ مختصرا بلفظ لاوضوء الامن صوت اوریح.
Or Unse imam ahmad, Tirmizi, ibne maja or khateeb ne mukhtasaran in alfaz me riwayat kiya he, Wuzu Nahi Magar Aawaz ya Boo Se.
*📚(Sunan Tirmizi, Hadis-75, J-1, S-134)*
*📚(Musnad Ahmad Bin Hambal, J-2, S-210,435)*
ولا حمد والشیخین وابی داؤد والنسائی وابناء ماجۃ وخزیمۃ وحبان عن عباد بن تمیم عن عمہ عــہ عبداللّٰہ بن زید بن عاصم قال شکی الی النبی صلی اللّٰہ تعالی علیہ وسلم الرجل یخیل الیہ انہ یجد الشیئ فی الصلٰوۃ قال لاتنصرف حتی تسمع صوتا اوتجد ریحا .
Ek Shakhs ne nabi ﷺ ke paas ye shikayat arz ki ke use khayal hota he ki namaz me vo kuchh mahsoos kar raha he. Sarkar ne farmaya namaz se na firo yaha tak ki aawaz suno ya boo paao.
*📚(Sahihul Bukhari, J-1, S-25)*
ولا حمد وابی یعلی عن ابی سعید عن النبی صلی اللّٰہ تعالی علیہ وسلم ان الشیطان لیاتی احدکم وھو فی صلاتہ فیاخذ بشعرۃ من دیرہ فیمدھا فیری انہ قداحدث فلا ینصرف حتی یسمع صوتا اویجد ریحا.
Or Imam Ahmad w Abu Ya'ala Hazrat abu saeed se vo Nabi ﷺ se Raawi he ki tum me koi namaz me hota he or shaytan us ke paas aakar uske pichhe se koi baal khinchta he jis se vo ye khayal karne lagta he ki uska wuzu jata raha, aysa ho yo vo namaz se na fire yaha tak ki aawaz sune ya boo paaye.
*📚Al-Jame'a Us Sageer, J-1, S-124, Hadees-2027)*
ورواہ عنہ سعید بن منصور مختصرا نحو المرفوع من حدیث عباد وللبراز عن ابن عباس عن النبی صلی اللّٰہ تعالی علیہ وسلم یاتی احدکم الشیطان فی الصلاۃ فینفح فی مقعدتہ فیخیل انہ احدث ولم یحدث فاذا وجد ذلک فلا ینصرف حتی یسمع صوتا اویجد ریحا.
Or Use unse saeed bin mansoor ne mukhtasaran hazrat ibad ki hadis ke marfu'a alfaz ke ham ma'ana zikr kiya he, or bazar hazrat ibne abbas se vo Nabi ﷺ se Raawi he ki tum me kisi ke paas namaz me shaytan Aakar uske pichhe phoonk deta he jisse usko khayal hota he ki muje hadas ho gaya halañki use hadas na huva to koi aysa mahsoos kare to namaz se na fire yaha tak ki aawaz sune ya boo paye.
*📚(Kashful istar An Zawaidul Bazar, J-1, S-147)*
In hadiso Ka Hasil Ye he ki Shaytan namaz me dhoka dene ke liye kabhi insan ki sharmgaah par aage se thook deta he ki use qatra aane ka guman hota he kabhi pichhe funkta ya baal khinchta he ki reeh(hawa) kharij hone ka khayal guzarta he is par hukm huva ki namaz na feiro jab tak tari ya aawaz ya boo na paao jab tak waqoo e hadas par yaqeen na ho le.
Mas'ala: Shaytan Ke Thuk or phoonk se namaz me qatre or reeh ka shuba jata he hukm he ki jab tak aysa yaqeen na ho jis par qasam kha sake us par lihaz na kare, shaytan kahe ki tera wuzu jata raha to dil me jawab de le ki khabees tu jhutha he or apni namaz me mashgool rahe.
*Mulkhasan📚(FATAWA RAZVIYA, J-2, S-1046-1051)*
Wallahu Aa'alam Bis-Sawab
*_✍🏻Pathan Moin Raza Khan,Petlad_*
📲848792
*🌹SAWAL-O-JAWAB🌹F.T.S👑grp*
•┈┈┈┈┈┈• • ✦ ✿ ✦ • •┈┈┈┈┈┈•
Dauran e namaaz ya baad wuzu pet me badhazmi k wajohat se kabhi riya kharij hone ka ehsaas hota hai, aur ye baat ka pukhta yakeen nahi hota k riya kharij huyi hai ya ho rahi hai to is surat dobara wuzu karna hoga ya pehla wuzu baaki raha?
*🌹JAWAB:-🌹*
Soorate Mas'ula Me Halate Namaz Me Sirf Guman Hua Ki Reeh(hawa) kharij hui Koi Aawaz ya Badbu Nahi Thi, or Galib Guman Ho Ki Reeh Kharij Nahi Hui To Isse Wuzu Nahi Tutega, Balki Is tarah se Shaytan Waswase Dilata he. Or Agar Yaqeen Ho Ki Hawa Kharij Ho Gai Ki aawaz ya Bu Mahsoos Ho To Usse Wuzu Toot jayega.
_Jaisa Ki Sarkar Saiyedi Aala Hazrat Alaihir Rahmato Ridwan Taherir Farmate He_
RasoolAllah ﷺ Farmate He,
:واذا وجد احدکم فی بطنہ شیا فاشکل علیہ اخرج منہ شیئ ام لافلا یخرج من المسجد حتی یسمع صوتا اویجد ریحا رواہ مسلم والترمذی۲؎ عن ابی ھریرۃ۔
Yaani Jab Tum me koi shikam me kuchh mahsoos kare jis se us par ishtabah ho jaye ki us se kuchh kharij huva ya nahi to vo masjid se na nikle yaha tak ki aawaz sune ya boo paye. Ise muslim w Tirmizi ne hazrat abu hurairah se Riwayat kiya.
*📚(Sahih Muslim, J-1, S-158)*
*📚(Sunan Tirmizi, J-1, S-158, Hadis-75)*
والا حمد والترمذی وابن ماجۃ والخطیب عنہ مختصرا بلفظ لاوضوء الامن صوت اوریح.
Or Unse imam ahmad, Tirmizi, ibne maja or khateeb ne mukhtasaran in alfaz me riwayat kiya he, Wuzu Nahi Magar Aawaz ya Boo Se.
*📚(Sunan Tirmizi, Hadis-75, J-1, S-134)*
*📚(Musnad Ahmad Bin Hambal, J-2, S-210,435)*
ولا حمد والشیخین وابی داؤد والنسائی وابناء ماجۃ وخزیمۃ وحبان عن عباد بن تمیم عن عمہ عــہ عبداللّٰہ بن زید بن عاصم قال شکی الی النبی صلی اللّٰہ تعالی علیہ وسلم الرجل یخیل الیہ انہ یجد الشیئ فی الصلٰوۃ قال لاتنصرف حتی تسمع صوتا اوتجد ریحا .
Ek Shakhs ne nabi ﷺ ke paas ye shikayat arz ki ke use khayal hota he ki namaz me vo kuchh mahsoos kar raha he. Sarkar ne farmaya namaz se na firo yaha tak ki aawaz suno ya boo paao.
*📚(Sahihul Bukhari, J-1, S-25)*
ولا حمد وابی یعلی عن ابی سعید عن النبی صلی اللّٰہ تعالی علیہ وسلم ان الشیطان لیاتی احدکم وھو فی صلاتہ فیاخذ بشعرۃ من دیرہ فیمدھا فیری انہ قداحدث فلا ینصرف حتی یسمع صوتا اویجد ریحا.
Or Imam Ahmad w Abu Ya'ala Hazrat abu saeed se vo Nabi ﷺ se Raawi he ki tum me koi namaz me hota he or shaytan us ke paas aakar uske pichhe se koi baal khinchta he jis se vo ye khayal karne lagta he ki uska wuzu jata raha, aysa ho yo vo namaz se na fire yaha tak ki aawaz sune ya boo paaye.
*📚Al-Jame'a Us Sageer, J-1, S-124, Hadees-2027)*
ورواہ عنہ سعید بن منصور مختصرا نحو المرفوع من حدیث عباد وللبراز عن ابن عباس عن النبی صلی اللّٰہ تعالی علیہ وسلم یاتی احدکم الشیطان فی الصلاۃ فینفح فی مقعدتہ فیخیل انہ احدث ولم یحدث فاذا وجد ذلک فلا ینصرف حتی یسمع صوتا اویجد ریحا.
Or Use unse saeed bin mansoor ne mukhtasaran hazrat ibad ki hadis ke marfu'a alfaz ke ham ma'ana zikr kiya he, or bazar hazrat ibne abbas se vo Nabi ﷺ se Raawi he ki tum me kisi ke paas namaz me shaytan Aakar uske pichhe phoonk deta he jisse usko khayal hota he ki muje hadas ho gaya halañki use hadas na huva to koi aysa mahsoos kare to namaz se na fire yaha tak ki aawaz sune ya boo paye.
*📚(Kashful istar An Zawaidul Bazar, J-1, S-147)*
In hadiso Ka Hasil Ye he ki Shaytan namaz me dhoka dene ke liye kabhi insan ki sharmgaah par aage se thook deta he ki use qatra aane ka guman hota he kabhi pichhe funkta ya baal khinchta he ki reeh(hawa) kharij hone ka khayal guzarta he is par hukm huva ki namaz na feiro jab tak tari ya aawaz ya boo na paao jab tak waqoo e hadas par yaqeen na ho le.
Mas'ala: Shaytan Ke Thuk or phoonk se namaz me qatre or reeh ka shuba jata he hukm he ki jab tak aysa yaqeen na ho jis par qasam kha sake us par lihaz na kare, shaytan kahe ki tera wuzu jata raha to dil me jawab de le ki khabees tu jhutha he or apni namaz me mashgool rahe.
*Mulkhasan📚(FATAWA RAZVIYA, J-2, S-1046-1051)*
Wallahu Aa'alam Bis-Sawab
*_✍🏻Pathan Moin Raza Khan,Petlad_*
📲848792
*🌹SAWAL-O-JAWAB🌹F.T.S👑grp*
•┈┈┈┈┈┈• • ✦ ✿ ✦ • •┈┈┈┈┈┈•
No comments:
Post a Comment